Servisní služby
Jste
termínově vázáni při výrobě Vaší zakázky? Trápí vás pocit nejistoty a
přejete si eliminovat riziko ztráty zisku v důsledku nefunkčnosti
vašeho zařízení a zároveň mít náklady na servis pod kontrolou? Ideálním
řešením pro vás, je uzavření servisní smlouvy, kdy je vám garantován
reakční čas opravy zařízení. Garantovaná reakční doba je dle požadavků
klienta 24 - 72 hodin. Servisní smlouvu lze uzavřít na kterékoliv
zařízení, technologii avšak po vstupní analýze našimi servisními
techniky.
Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Servis strojů, zařízení a technologických celků poskytujeme podle závažnosti zásahu a podle potřeby zákazníka. Samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému. Servisní zásah je nutné objednat písemně, za písemnou formu se považuje zaslání objednávky e-mailem.
Další neméně podstatnou výhodu pro zákazníka tvoří tzv. správa stroje po síťi. To znamená, je-li stroj vybaven řídícím systémem SIEMENS S7-200, S7-300 a pod. dá se stroj dodatečně po provedení nezbytných úprav spravovat na dálku po internetové síti ve spolupráci s obsluhou stroje, nebo kvalifikovaným pracovníkem údržby a tím reagovat pružně na odstranění závady. U systémů, ketré jsou vybaveny OS Windows (CNC a NC) postačí naistalovat software TeamViewer_Setup.exe
Ukázky některých servisních zásahů pomocí vzdálené správy:
Ukázky některých servisních zásahů naleznete zde:
Naším cílem je běžně plnit objednávky v co nejkratším možném čase. Servis strojů, zařízení a technologických celků poskytujeme podle závažnosti zásahu a podle potřeby zákazníka. Samozřejmostí jsou i telefonické konzultace problému. Servisní zásah je nutné objednat písemně, za písemnou formu se považuje zaslání objednávky e-mailem.
Další neméně podstatnou výhodu pro zákazníka tvoří tzv. správa stroje po síťi. To znamená, je-li stroj vybaven řídícím systémem SIEMENS S7-200, S7-300 a pod. dá se stroj dodatečně po provedení nezbytných úprav spravovat na dálku po internetové síti ve spolupráci s obsluhou stroje, nebo kvalifikovaným pracovníkem údržby a tím reagovat pružně na odstranění závady. U systémů, ketré jsou vybaveny OS Windows (CNC a NC) postačí naistalovat software TeamViewer_Setup.exe
Ukázky některých servisních zásahů pomocí vzdálené správy:
Ukázky některých servisních zásahů naleznete zde: